جمعیت بالای کلان‌شهر تهران و حجم بالای خرید در آن برای شرکت پخش عقاب بسیار حائز اهمیت است. ازاین‌رو پخش مویرگی منظم و سریع در سطح سوپرمارکت‌های تهران می‌تواند از دست آوردهای مهم آن باشد. شرکت پخش عقاب اگرچه توانسته پوشش حداکثری در سطح سوپرمارکت‌های تهران به دست بیاورد اما این مهم باعث نشده که این شرکت، بخش سنتی و قدرتمند بازار را فراموش کند. ازاین‌رو شرکت پخش عقاب توانسته است حداکثر پوشش را نیز در سطح عمده‌فروشی‌های تهران و حومه داشته باشد. این دستاورد از آنجایی مهم و حیاتی است که این عمده‌فروشی‌ها نه تنها برای شهر تهران که برای بسیاری از خرده‌فروش‌های شهرستان نیز منبع تأمین کالا به شمار می‌آیند.

عموماً کلان‌شهرها و شهرهای مدرن به علت برخورداری از جمعیت بالا و همچنین بالا بودن سرعت زندگی ازجمله نقاط استراتژیک برای شرکت‌های پخش و توزیع می‌باشند، چراکه در این شهرها میزان خرید و به طور کلی میزان مصرف بسیار بالا بوده و در دسترس بودن طیف گسترده‌ای از محصولات، اعم از جدید و قدیمی برای مشتریان با سلایق متنوع و متغیر بسیار حائز اهمیت است. از این رو رساندن حجم زیادی از محصولات به خصوص مواد غذایی به صورت مویرگی، منظم، سریع و با حفظ کیفیت نیازمند به کارگیری ترکیبی از دانش و تجربه است که در مجموعه‌ی پخش عقاب به‌خوبی فراهم آمده است.پخش عقاب با کارگیری روشی کاملاً مناسب و علمی در عرضه صحیح محصولات غذایی در 22 منطقه تهران، به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.پخش لاین غذایی تهران توسط واحد فروش مویرگی تهران طرح‌ریزی می‌گردد.

پخش عمده فروشی های بازار

فروشگاه خیام، واقع در قلب بازار سنتی تهران با قدمتی بیش از 50 سال، مرکز فعالیت‌های شرکت پخش عقاب در این حوزه است. هدف اصلی این فروشگاه، نفوذ به بازار عمده‌فروشی‌های پایتخت و درنتیجه پوشش نقاط کور پخش تهران است. فضای سنتی بازار و تفاوت آن با فروشگاه‌های دیگر به نحوی است که روش فروش خاص خود را دارد به همین سبب، شرکت پخش عقاب، تلاش می‌کند با درک صحیح تعاملات موجود در بازار سنتی و ادغام آن با رویکردی علمی، بازار را به رسمیت بشناسد و با فرآیندهایی درخور و با استفاده از برنامه بازاریابی اصولی به بازار هدف رخنه کند.