حلوای عقاب

صورت‌مسئله

با توجه به خواص منحصربفرد دانه کنجد، بهتر است که این دانه مغذی بیشتر در رژیم غذایی افراد وجود داشته باشد. شرکت حلوای عقاب با کمک پزشکان و کارشناسان تغذیه و با سال‌ها تجربه در تولید محصولات بر پایه کنجد تلاش می‌کند تا این نیاز جامعه را با تولید طیف گسترده‌ای از محصولات برطرف نماید؛ در راستای تحقق این هدف نیاز است که همواره محصولاتی متنوع با طعم‌های جدید وارد بازار شود. موفقیت محصولات تازه وارد در گرو رعایت چند نکته کلیدی است، اول اینکه تولید محصول متناسب با نیاز و سلیقه‌ی مردم باشد. دومین نکته بسیار مهم اطلاع‌رسانی صحیح از وجود این محصول تازه به مخاطبان است و در نهایت توزیع مناسب این محصول به منظور دسترسی هر چه بهتر می‌باشد. کرم کنجد محصولی تازه‌ و بسیار مغذی است که توسط کارشناسان تغذیه و محققان شرکت عقاب تولید شد و آمادگی لازم برای ورود به بازار را پیدا کرد.

راه‌حل

شرکت پخش عقاب بواسطه تحقیقات بازار گسترده و به علت داشتن برخوردی نزدیک با مخاطبان، نسبت به سلیقه، نیاز و میزان کشش بازار برای کالاهای مصرفی مختلف، اطلاعات کافی دارد؛ به همین سبب به هنگام تولید این محصول تازه با عطر و طعمی ناشناخته به بررسی وضعیت فعلی بازار پرداخت تا اقبال عمومی نسبت به این محصول تازه را بسنجد. در نهایت پخش عقاب با ارائه‌ی برنامه جامع بازاریابی و تبلیغات به منظور افزایش آگاهی از این محصول و با توزیع همه‌جانبه‌ی کرم کنجد در سراسر ایران، توانست موفقیت این محصول تازه را در بازار ایران تضمین کند.

نتیجه

با توجه به کیفیت مطلوب پیاده‌سازی برنامه جامع بازاریابی و توزیع اصولی و همگن این محصول در سراسر کشور، کرم کنجد عقاب به سرعت وارد قفسه‌ها و سپس سبد خرید خانوار ایرانی گردید. موفقیت این محصول به شکلی بوده که هم اکنون به یکی از محصولات استراتژیک شرکت حلوای عقاب تبدیل شده است. با توجه به استقبالی که از این محصول صورت گرفت، سایر طعم‌های این محصول متناسب با ذائقه‌ی ایرانی به‌سرعت تولید و عرضه شد. این طعم‌ها شامل طعم محبوب شکلات و طعم کلاسیک قهوه بود که با ورود خود به بازار ایران، توانست موفقیت این محصول را دوچندان نماید. همچنین با توجه به تاکید شرکت حلوای عقاب به مقوله سلامتی و فراهم آوردن محصولات خود برای تمامی اقشار جامعه، محصول کرم کنجد بدون شکر نیز تولید و با کمک شرکت پخش عقاب به سراسر کشور توزیع گردید.

به اشتراک بگذارید