دریافت تندیس دیموند از سامانه مدیریت نظام توزیع و پخش

دریافت تندیس دیموند

نظام توزیع و پخش با رویکردی نوین و علمی در زمینه توزیع و پخش به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد جامعه بشمار می رود. برخورداری از یک نظام توزیع و پخش استاندارد جهت حضور مقتدر و کامل محصولات تولیدی در سطح کشور و کشورهای همسایه در رشد درآمد ملی یک کشور تأثیر فراوانی دارد. مخصوصا، در بازار رقابتی فعلی مواد غذایی، برخورداری از سیستم توزیع کالا با نگرش علمی برای شرکت‌های تولیدکننده امری حیاتی است. به همین منظور سامانه مدیریت نظام توزیع و پخش کشور با هدف رفع نیازها ، ارائه خدمات و مشاوره ، تحقیقات تخصصی در زمینه توزیع و پخش کالا و بررسی بازار کالاهای مصرفی در کشور، از سال 1385 به جمع آوری و ارائه اطلاعات بازار، درصد پخش و حضور و فروش ویترینی شرکتهای تولید کننده در سطح 31 شهر مرکز استان اقدام کرده است. همچنین با برگزاری کنفرانسهای مدیریتی سالانه در بخشهای مختلف همراه با اهدای تندیس دیموند به شرکت‌ها و سازمان‌های برتر، در صدد بهینه سازی و ارتقاء فرآیندهای توزیع کالا و همچنین تحول در سوددهی وكاهش هزينه ها و در نهایت دسترسی بهتر و بیشتر مصرف کنندگان به محصولات مختلف است. تندیس دیموند با تلاشهای مستمر در طول سال به ارزیابی عملکرد سازمانها در حوزه توزیع پرداخته و با برگزاری 10 کنفرانس طی سال های گذشته، به عنوان استانداردی برای سنجش عملکرد توزیع و پخش کالاهای مصرفی در کشور شناخته شده است.

اهداف اصلی سامانه مدیریت نظام توزیع و پخش و تندیس دیموند به شرح زیر است:

  • رفع خلاء ارزیابی های تخصصی در زمینه توزیع و پخش
  • تقویت رقابت پذیری بین سازمانها
  • برنامه ریزی و مدیریت بهتر برای کانالهای توزیع در سطح کشور

شرکت پخش عقاب، با پشتوانه بیش از 70 سال تجربه شرکت حلوای عقاب در تولید محصولات غذایی و با نگرشی علمی به صنعت پخش و فروش کالاهای تند مصرف در سال 1385 تأسیس گردید. این شرکت از بدو تأسیس، همواره تلاش کرده است تا کلیه فرآیندها و فعالیت‌های خود را با رویکردی علمی در بازاریابی محصولات تدوین کند تا به عنوان شرکتی پیشتاز و مدرن در صنعت پخش و توزیع در سراسر کشور شناخته شود. شرکت پخش عقاب برای تحقق این هدف، با بهره گیری از سیستم‌های علمی فروش و پیاده سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت و پایش ، همواره سعی در رفع نواقص و بهبود روش‌های اجرایی خود داشته است. روند پیشرفت این شرکت در مدت زمان کوتاهی که از تأسیس آن می‌گذرد، به گونه‌ای است که نیروی انسانی شاغل در آن از 28 نفر، به بیش از 750 نفر؛ و فضای اداری آن از 300 متر مربع، به 1450 متر مربع در مجموعه هولدینگ عقاب ارتقاء یافته‌است و در حال حاضر، محصولات سبد پخش عقاب در انباری به وسعت 17،000 متر مربع انبارش و نگهداری می‌شود.

در 31 مرداد سال ۹۶ ، دهمین مراسم تقدیر از برگزیدگان صنعت پخش، از لحاظ شاخصهای توزیع و پخش در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد و به برگزیدگان تندیس دیموند اهدا شد. این مراسم به عنوان مهمترین، اصلی ترین و گسترده ترین هم اندیشی سالیانه توزیع و پخش کشور می باشد. از سال 1385 تاکنون 196 سازمان از برگزیدگان و نام آوران صنعت پخش کشور موفق به دریافت تندیس شده اند و 320 تندیس دیموند نیز تا بحال اهدا شده است. برخی از سازمانها نیز در چندین دوره موفق به دریافت این تندیس شده اند. شرکت پخش عقاب امسال نیز مانند 4 سال گذشته به دلیل برخورداری از یک نظام توزیع و پخش استاندارد با توجه به شاخص های ارزیابی سامانه مدیریت نظام توزیع و پخش کشور، موفق به کسب تندیس دیموند شده است.
بدین وسیله، موفقيت ارزشمند شرکت پخش عقاب را در زمينه برخورداری از یک نظام توزیع و پخش استاندارد در سطح کشور به تمام مدیران و کارکنان محترم تبريک عرض می نمائیم. همچنین ضمن سپاس از تلاشهاي صادقانه ایشان، اميدواریم در پوشش کامل ظرفیت بازار، ارائه محصولاتی با کیفیت و کمیت مطلوب به مصرف‌کنندگان و استفاده از نظرات ایشان، شاهد موفقيت هاي روزافزون در روند بهبود تولیدات و ارتقاء خدمت رساني به مردم عزيز کشورمان در آینده نیز باشیم.

به اشتراک بگذارید