دریافت استانداردهای IFS و BRC توسط شرکت حلوای عقاب

دریافت استانداردهای IFS و BRC توسط شرکت حلوای عقاب

امروزه با توجه به حضور برندهای متعدد در بازار، انتخاب برای مصرف‌کننده بسیار دشوار شده‌است. لذا انتخاب مواد غذایی سالم و مطمئن، عامل تمایز و برتری یک محصول نسبت به دیگری برای قرار گرفتن در سبد خرید مصرف‌کنندگان است. حصول اطمینان نسبت به این مسئله کمی دشوار است، به همین دلیل بررسی مجوزها، گواهی‌نامه‌ها و استانداردهایی که تولیدکننده دریافت می‌کند، راهکاری مطمئن و کم ریسک برای شناخت مواد غذایی سالم و اتخاذ تصمیم‌هایی درست در این رابطه است.

مسئله سلامت و کیفیت غذا که امروزه به دغدغه‌ی اصلی زندگی افراد بدل شده‌است، توسط سازمان‌های معتبری در سطح ملی و بین‌المللی آنالیز و سنجش می‌شود و در صورت تأیید، گواهینامه‌هایی در این زمینه برای تولیدکنندگان صادر می‌شود. از معتبرترین گواهینامه‌های بین‌المللی می‌توان به «گواهینامه‌های سیستم بهداشت، ایمنی و کیفیت» (british retail consortium (BRC و (international food standard (IFS اشاره کرد. این استانداردها به حدی معتبر هستند که شرکت‌هایی که موفق به کسب آن شده‌اند، می‌توانند با کمترین محدودیت، به اتحادیه اروپا و حوزه شنگن صادرات داشته باشند.

بدین وسیله، موفقيت ارزشمند شرکت محترم حلوای عقاب را در زمينه برخورداری از موازین متعدد بهداشتی، ایمنی و کیفیت مواد غذایی و دریافت دو استاندارد بین المللی BRC و IFS ، تبريک عرض نموده و ضمن سپاس از تلاش‌هاي صادقانه مديران و کارکنان آن شرکت، اميدواریم در روند تولید محصولاتی با کیفیت و کمیت مطلوب به مصرف‌کنندگان و استفاده از نظرات ایشان، شاهد موفقيت‌هاي روزافزون و ارتقاء خدمت رساني به مردم عزيز کشورمان در آینده نیز باشیم.

به اشتراک بگذارید